Dor nebun.

|



Am un dor nebun de lucruri nebune făcute la întamplare care să mă lase cu zîmbetul pe buze şi să mă arunce în cea mai adîncă fericire. Doza zilnică de ciocolată căreia îi simt lipsa. E ceva-ul ăla care-mi dă şi-mi ia altceva, mă amăgeşte, mă lasă în bătaia vântului.


Azi nu .Aşa nu se poate. Mi s-a acrit. Nu vreau să vă văd pe niciunu.

Mâine vorbim. Bipbipbipbip. Cam aşa sună în capul meu. E ocupaaat.

Şi e aiurea să ştii că nu vei simţi
Dar totuşi mereu timpul va fugi
Şi-o să te amăgească ca să-l prinzi
Dar nu faci altceva decât să te vinzi

Şi toate's grele şi toate te doboară
Da' dacă nu te vede, nimeni nu coboara
Şi nu-ţi întinde nici măcar unu o mană de ajutor
Şi tablou'ţi pare din ce în ce mai înfricosător.

Şi te presează tot mai mult dorul de ceva nou
De-ţi vine să răscoleşti trecutul iarăşi,iarăşi şi dinnou
Că tu vrei să afli ce-ţi lipseşte şi ce nu mai ai
Să primeşti şi tu într-un târziu ce cândva aveai să dai.

0 comentarii: