News about me...



După cum puteţi vedea am hotărât să susţin " PROIECTUL Ţara lui Andrei "


“Ţara lui Andrei punct ro” este primul program de responsabilitate socială care permite unui numar nelimitat de oameni să interacţioneze, să comunice, să se informeze şi mai ales să schimbe în mod concret lumea în care trăiesc.

Graniţele “Ţării lui Andrei punct ro” sunt deschise angajaţilor Petrom şi publicului larg, de la elevi şi profesori pâna la fundaţii şi artişti, de la oameni de cultură şi jurnalişti pâna la politicieni.

sursa: www.taraluiandrei.ro




Şi încă ceva în ultimul timp am tot văzut pe multe bloguri că autorii au o semnătură pe care o folosesc la sfârşitul fiecărui articol.... de aceea am hotărât să am şi eu una. Şi.... începând cu acest articol fiecare postare va avea în final semnătura mea. Sper să vă placă ideea.

0 comentarii: