Massurile ne seaca

|




Atata vreme cat tin calculatorul aprins, am si Yahoo Messenger-ul pornit. Stiu, e foarte deranjant uneori...
Cand scriu vreun articol, ma trezesc cu cate-un buzz sau, mai rau, c-o cascada de doua-trei mass-uri care se cer trimise mai departe, deoarece doar in acest mod se vor strange bani de la Yahoo si AOL pentru o operatie complicata, care poate fi facuta doar in Papua-Noua Guinee, unui copil de 3 ani, care de 3 ani are tot 3 ani. Chiar acum, in timp ce scriu acest articol, primesc mass dupa mass, unul mai tampit ca altul. Am studiat indelung acest fenomen si-am ajuns la concluzia ca exista patru tipuri de mass-uri enervante:
1. Mass-ul de tip virus, compus de obicei de cineva din afara generatiei Messenger, care vrea sa rada pe seama idiotilor. Acest tip de mass se propaga de ani de zile, fara a suferi vreo mutatie semnificativa...
Aproape de fiecare data este vorba despre copilul nou nascut numit Raresh care are "cancer la creier" sau despre Farcas Adriana, care "sufera de o forma grava de leucemie". Si intotdeuna e vorba despre o intelegere cu Yahoo si Aol, firme care doneaza cateva sutimi de cent daca mesajul e transmis mai departe.
Inchiderea Yahoo Messenger survine periodic si panica-i mare... Presedintele Yahoo, "Jay Russel" trimite mass-uri scrise in limba romana si-n limbaj de Messenger, prin care anunta ca Yahoo a ajuns la numarul maxim de persoane si ca doar propagarea mai departe a mass-ului cu pricina poate conduce la pastrarea contului gratuit.
Mass-urile de tip virus sunt destul de putine, insa cand lovesc o fac crunt... Nu de putine ori am fost surprins sa vad ca unii oameni pe care-i credeam inteligenti au pus botul la astfel de idiotenii.
2. Mass-ul de lipeala, compus de un membru al generatiei Messenger, cuprinde cat mai multe inimioare si procente...
Tentativa de lipeala incepe cu una dintre intrebarile "Cat la suta ma iubesti?" "Cat la suta tii la mine?" "Unde-ai vrea sa ma saruti?" si-asa mai departe. Mass-ul nu tine cont de sex sau varsta si se propaga doar printre membrii generatiei Messenger...
3. Mass-ului de atentionare as putea sa-i dedic un intreg articol, insa o sa ma rezum la cateva propozitii. Celor care trimit astfel de mass-uri nu le functioneaza mai mult de 1-3 neuroni... Daca le-ar functiona mai multi, si-ar da seama ca pe nimeni nu intereseaza ce nevoi fiziologice au sau daca ies sau nu in curtea scolii. Mass-ul de atentionare e apanajul celor cu varsta sub 14 ani si al idiotilor notorii...
4. Mass-ul rugaminte.
Manele, jocuri, comentarii pe Hi5... Nu conteaza despre ce-i vorba. E o forma de cersetorie pe net, care are un singur scop si anume obtinerea de beneficii fara niciun efort. Acest tip de mass are efect doar in cazul generatiei Messenger.
Mai exista alte cateva tipuri de mass-uri, insa acelea nu-s prea enervante.
Daca limbajul de Messenger reprezinta oarecum o evolutie normala, mass-urile enervante sunt doar expresia idioteniei celor care le dau mai departe.

sursa: blogatu

1 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte interesant articolul;)